Stretching

 

 

Stretching és Nyújtás óra

Budapest központi helyén

közvetlen a Westend mellett

 

 

Nulláról kezdő STRETCHING tanfolyamok

 

Stretching tanfolyam a Westendnél

 

A hétköznapok során számos alkalommal tapasztaljuk,

hogy nehéz lehajolni, hátradőlni vagy csak egyszerűen kinyújtani a lábat.

A merev izomzat komoly hátrányokat okozhat egy szimpla mozdulatkor is.

 

Fontos-e a hajlékonyság?

 

Hogyne lenne!

A jó technika és az esztétikus mozgás mit sem ér, ha folyamatosan fájdalmaid vannak vagy csak kínszenvedés árán tudsz megcsinálni egy mozdulatsort a balettórán vagy a hétköznapokban.

Hogy a hibátlan, szép kivitelezés örömteli is legyen, nem szabad elfeledkezni a nyújtás-ról.

 

Hát még a táncnál!

 

Szinte említeni se szükséges, hogy felszabadult tánc nem létezik hajlékony test nélkül.

Az izmok rugalmasságának fejlesztése és karbantartása hosszú távú eredményekhez vezet.

Persze egyáltalán nem mindegy, hogy milyen nyújtás gyakorlatsort alkalmazol a kívánt eredmény eléréshez.

Egy professzionális oktató segítségével magas szintű tudásra tehetsz szert.

A rendszeres gyakorlás segíteni fog a hajlékony izomzat kialakításában.

A korábban nehéznek tűnő mozdulatok egy csapásra könnyűek lesznek.

Az óra keretén belül az intenzív nyújtás kapja a legnagyobb szerepet, annak is mindkét fajtája.

Statikus és dinamikus nyújtás-ról beszélünk: a statikus során hosszan, fél- akár egy percig is kitartunk egy pozíciót.

A dinamikusnál pedig fokozatosan nő a mozdulatok sebessége és terjedelme.

 

Mi történik a stretching hatására?

 

Már néhány nyújtás óra után olyan változások mennek végbe az izomzatban, hogy szinte megújul az ember. Megújulnak a mozdulatok, és könnyebbé válik a tánc!

Profikat meghazudtoló táncos testtudat alakul ki, ami nagyban elősegíti a harmonikus, tudatos mozgást.

 

Kísérletezz folyamatosan!

 

A stretching órán, mindenkinek más póz, más ritmus kényelmes, ezért érdemes többfélét is kipróbálni, hogy megtaláld a számodra legmegfelelőbbet.

Konzultálj tanároddal is, aki fel tudja mérni, hogy neked mire van szükséged.

 

Stretching csak kényelmesen!

 

Készülj fel a stretching-re már otthon: pakolj be törülközőt, vizet és kényelmes ruhát, ami lehetőleg légáteresztő anyagból készült.

Lehet, hogy az első óra nehéz lesz, de ne feledd, minden alkalom egy újabb mérföldkő, hogy elérd a célod: a könnyed, rugalmas testet.

.